Bad day

Okej varldens varsta dag! kanske var att ta i lite grann... men bara lite.

Forst fragade en annan au pair mig om jag ville hanga med dom pa lordag in till SF festa och sova pa hotell efter en shoppingdag pa stan. Hur kul som helst. Gissa vad, jag ska jobba da eftersom foraldrarna har var bjudna pa nagot sa dom ska bort. Yippie! ...NOT

Sen borjar min mobil sjalvklart att ringa precis nar Jordan badar. Vibrationen gor att den faller rakt ner i badkaret. Min helt nya mobil telefon ar totalt forstord, den gar inte ens att satta pa. Ska bli riktigt roligt att beratta detta for Melissa imorrn. Yippie!... NOT

Det for aven med sig att mitt sociala liv inte ar sa socialt utan mobil telefon.

Dessutom hade jag noll koll pa att laget spelade cup i helgen. Trodde helt sakert att det var nasta. Bra jobbat Emelie! Detta far aldrig handa igen. Blir radd for mig sjalv faktiskt.

Sen ett stort GRATTIS till er som faktiskt vann cupen!! inte for att jag nagonsin tvivlade. Bra kampat tjejer det ar sa det ska ga till. Revansch om nagot i finalen. En sak som los upp dagen iaf :) Se till att hall i detta nu och spoa skiten ur alla lag i ica cupen. Kul att veta att Lotta ar tillbaka igen. Antligen !

Kommentarer
Postat av: Pappa

Mobilen brukar börja funka om man torkar den ett par dagar

2007-12-11 @ 07:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0