Happy Birthday

Jordans 1 ars kalas. Hur ska man sammanfatta det...
Mat, mat, mat, donauts, kakor, tarta, bakelser. Om vi fick leftovers... svar JA!

Mycket folk var det iaf dom kom fran alla hall mellan kl tre och kl sju. Sen var det over och vi kunde antligen pusta ut. Det var jag och tre andra au pairer som jobbade. Men det var ganska roligt faktiskt aven om jag inte visste vem som var vem av deras vanner. Och inte heller om jag traffat dom forrut... men men.

Idag bar det av till SF iaf. Vi ska pa nagot lucia firande, dom har tydligen nagon skandinavisk klubb dar dom firar alla svenska hogtider. Kan nog blir roligt ? sjalv vill jag mest in till SF och se mer av staden. Vart ju inte sa mycket av det forra gangen tyvarr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0