I will Survive

USA ar ganska underbart. Alla ar sa himla oppna har. Absolut inte som Sverige dar man knappt kan saga hej till nagon man inte kanner sa bra utan att fa snea blickar. Har ger folk ut sitt telefon nummer efter att man sma pratat lite vid overgangsstallet. Folk man aldrig sett forrut stannar och pratar och framlingar ler mot en hela tiden. I affarerna ar alla nastan over trevliga ( en aning jobbigt ibland ). Men det ar helt sjukt hur annorlunda alla ar har. Det ar som alla kanner alla, fast egentligen kanner ingen ingen. Har fatt ca 5 telefonnummer av total framlingar, ca 20 mail och alla namn snurrar i huvudet att jag inte langre vet vem som ar vem. Och med vem jag bestamt vad. Men vet ni vad... I love it.

Pa datorn i koket finns massa latar som familjen har laddat ner som jag brukar spela hela dagarna.  Idag kom helt plotsligt "I will survive" pa. Gissa vad jag borjade tanka pa...  Sjalvklart alla sjukt roliga forfester med Nennes branda skivor. Och alla ute kvallarna i Stockholm. Kommer aldrig glomma forfesten innan Marsta haha. Sjalva ute kvallen sen ar redan glomd. tror inte vi har haft en enda forfest utan den laten, eller vad sager du ?

I Miss the crazy times, but I will survive.



Crazy times, - 04 lr - 05 ? who knows


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0