Linda 20 !

20 ar ar ingenting i USA. Man kommer varken in pa extra manga nattklubbar eller krogar. Man far varken ga pa systemet eller ta korkort for tung motorcykel. Man blir inte vuxen pa nagot satt har. Och 20 ar ungefar lika speciellt som att fylla 22. Ingenting. Dom enda aldrarna som betyder nagot har ar "sweet 16" och 21. Sa med detta sagt grattis pa 20 ars dagen Linda. Och valkommen till ett totalt meningslost 20.

Okej nu var jag val lite val hard. Jag menar 20 ar alltid 20. Och jag ger dig hogst 3 manader! men ska jag vara helt arligt sa tror jag att du kommer skaffat detta inom 1 manad. Nu pratar jag sjalvklart om falsk leg, finns ingen i Usa som inte har detta... nastan. Dom kan lika garna sanka aldersgransen direkt.

Linda fyllde alltsa 20 och efter ungefar 3 riktigt sakra ? u svangar eller var det 5 ? sa var vi iaf levande framme pa den mexikanska resturangen med hennes vardfamilj och slaktingar. Riktigt trevlig. Efterrat akte vi till deras hus och at tarta. Och jag ar helt klart foralskad i mormorns morotstarta. Denna kommer jag med all sakerhet ta med till Sverige. hennes mormor alltsa...

Jag kommer inte att bada detta ar, det ar en sak som ar helt saker. Efter att ha fatt hora om haj attacker som hant utanfor SF. med andra ord dar vi bor. Tydligen attackerar hajar aven pa land ? ! Jag kommer halla mig riktigt langt bort fran the bay.

Sa grattis Linda. Antligen 20 :) eller ?


Linda 20 ar                                        Johanna och Jordan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0