Mixer

Denna dagen borjade med att "nyttig" som jag ar skulle gora en smoothie pa morgonen. Vilket slutade med att det var mjolk bar och yogurth i hela koket inklusive hela mig. Tyvarr sa hade dom en san dar glas mixer som man "bygger" ihop sjalv, vilket jag inte riktigt forstod mig pa. sa precis nar allt "exploderat" och jag star helt nerdrankt i yogurth kommer Jeff ner i koket och borjar as garva, Om jag var arg... gissa sjalva.

Melissa visar mig iaf hur denna mixer fungerar. Sa senare pa morgonen gor jag ytterligare ett forsok. Vad hander denna gang, jo mixern gar inte ens igang! Sa efter manga manga forsok och en del tekniska undersokningar av denna apparat. Tar jag ilsken och slanger fram den vanliga elvispen, kastar ner roran i en bunke och borjar vispa ihop allting. Sjalvklart kommer Melissa hem senare och fragar varfor inte knappen till kontakten ar paslagen. "den som gor att strommen fungerar"... Ja hur ska jag vet varfor den inte ar det! suck... Fick min smoothie iaf. Sa tack Thess for receptet :)

Imorgon kommer jag fa reda pa om det blir nagon match pa fredag. Nu ska jag ga och sova eftersom jag ar riktigt trott pa den har dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0