Sushi

Har borjat trottna riktigt ordentligt pa min latar i min mp3 och tyvarr sa gar det inte heller att lagga in nya eftersom jag inte har min skiva har. Sa darfor blev jag riktigt glatt overraskad nar jag fick en Ipod av familjen. Tydligen en hannukah present, inte for att Hannukah har borjat an... Jag som inte hade tankt att kopa nagot at familjen eftersom dom anda inte firar jul. Men jag ska ju fa en tv av dom och sen Ipoden idag. Ska dom ge mig sanna har saker i atta dagar sa ar jag ju inte annat an tvungen. Men jag kan ju saga att jag inte har en susning av vad jag ska kopa till dom...

Sen sa alskar jag helt enkelt tv:n dom har. Eftersom det ar ungefar 10 000 reklam pauser pa en timmes program sa ar det helt underbart att dom har automatisk inspelning. Sen har dom ocksa nagot som heter "on demand" dar det finns hur mycket filmer som helst man kan kolla pa nar man vill. Igar satt jag och tittade pa buffy och vampyrerna, filmen alltsa. Serien har jag ju redan sett 10 000 ganger. Fast skulle inte skada att se den igen, den ar ju sa bra!

fest fixandet infor lordagen ar i full gang. Da Jordan fyller ett ar. 100 gaster vantas och Melissa har tydligen anlitat nagon festfixare eller catering firma vet faktiskt inte riktigt vad det ar. Sen sa planerar hon att hyra ett hopptorn till ungarna ocksa. Jag har ingen aning om hur allt och alla ska fa plats!

Idag var vi ute och at sushi till middag. Jag at nagon kyckling med ris. Men smakade sushi for forsta gangen av Melissa. Riktigt gott faktiskt. Forrutom nagon gron rora som Jeff lurade i mig. Det var sa starkt att jag trodde att hela halsen brann. Och da smakade jag bara hur lite som helst.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej hej på dig!

Nu slipper du inte undan att kolla julklappar, du som smiter iväg och skippar den svenska julen ;)
Skulle mest säga hej och hälsa att den gröna röran du åt är wasabi. Har också råkat ut för det där XD
En massa kramar från ett idag väldigt regnigt Sverige!
/Mikaela

2007-12-03 @ 18:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0