Fotboll

Har annu inte sett nagot pa hemsidan om hur det gick i jc cupen, vilket ar bra :) eftersom klockan nu ar 19.00 i Sverige sa maste det betyda att ni gatt till final!!!!!! :D inte alls extrem hemlangtan just nu... ?

I fredags spelade jag iaf match. Hade ju ingen aning om nagonting innan men det visade sig vara bade killar och tjejer blandat i bada lagen. Minst 5 tjejer pa planen skulle det alltid vara. Dom har tydligen en san serie har. Nar vi kom dit va dom redan sa manga i det laget jag skulle spela med sa jag fick vara med dom andra istallet. det har ar tydligen en serie som dom flesta spelar i utover nagot annat lag. Sa nar matchen var slut talade han om for mig att jag tydligen spelat med gamla elit spelare. Sa det var darfor killarna var sa otroligt snabba med bollen :P Hur det gick for mig ? inte sarskilt bra, gjorde en mal pass iaf och dom fragade om jag ville vara med nasta match igen sa det ar ju positivt iaf. Sa nasta match ska det ga battre for mig !! Det var grymt roligt att spela med killar.

Hur matchen slutade ? vi vann med 5 - 0 :)

Idag ska vi in till SF. Sitter bara och vantar pa att cup segrare ska komma upp snart :)

Och bara sa alla vet sa gar det att messa till min mobil, och da menar jag speciellt att pappa inte har hort av sig om cupen!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Julia

Hihi, tur att du hittade ett fotbollslag så fort, så slipper du den abstinensen iaf ;)hoppas allt är bra annars, men det verkar det ju vara! /julia

2007-11-25 @ 19:25:01
URL: http://www.resedagboken.se/juliari
Postat av: Pappa

det är väl ingen ide att höra av sig till dig om en simpel andraplats.

2007-11-26 @ 11:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0