Lyx gym

jag hade absolut ingen aning om att det fanns lyx gym.

Idag var jag och min vard mamma och tranade pa det storsta gym jag nagonsin sett, dom hade allt. Behandlingar, massage, pooler mm. Gymmet var helt gigantiskt, vet inte ens vad jag ska kunna gemfora med for att ni ska forsta. Och pa varje rullband och spinningcykel etc. fanns det egen tv med alla tankbara filmer och kanaler att valja mellan, det fanns dessutom flaktar och en knapp som det kom upp en flaska vatten pa rakt till cykeln lr rullbandet om du bara trock. dvs om du inte ville ha cola eller nagon annan av dessa hundra drycker du kunde valja mellan. personliga tranare och instruktorer bara kryllade det av, och hur mycket detta gym kostade i manaden vagar jag inte ens namna har. Men mycket mer an vad jag kommer att tjana iaf!

Det basta, att jag kommer att fa trana dar gratis hur mycket jag vill. familjen betalar tydligen allt. Sen kom min vard mamma och fragade om jag ville ha en tv pa rummet. I sana fall skulle jag fa aka och valja ut en nasta helg som dom skulle kopa till mig. Dom kunde aven kopa internet till min egen data om jag inte ville ha pa den som dom gett mig, och sen har jag dessutom blivit erbjuden egen mobil som dom betalar allt jag ringer pa. Kanns nastan jobbigt, absolut inte van vid detta. Sa jag far se hur jag gor med allt. Men en sak ar saker, gymmet kan jag inte tacka nej till!

Sen sa har dom den mest gigantiska jeep jag nagonsin sett, och nar jag namnde for min vard pappa att jag var orolig att den skulle vara svar att kora. Sa han att dom skulle kopa en mindre bil till mig om den var for jobbig. Jag skulle bara saga till i sana fall...

Och till jul kommer jag fa tva veckors betald semester, eftersom det var nagon speciell hannukah aktivitet eller nagot som skulle firas, inget jag behovde vara med pa om jag inte ville.

Jag har helt klart hamnat i en annan varld.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Jösses, vilken omställning. Och vilka snälla värdföräldrar du har! Hur känns allt? Har du kommit till rätta? Skriv gärna ett mail och berätta när du har tid :) Så uppdaterar jag dig med mitt med!
Puss!

2007-11-18 @ 12:23:02
URL: http://tessielur.blogg.se
Postat av: Elin N

Oj, vilken lyx! Emelie vilken tur du har med gymmet, då slipper du bli orolig att du ska bli tjock! ;)

2007-11-18 @ 16:08:23
Postat av: Caroline

Hej Hej!
Verkar som du har det bra. Du bor ju utanför San franscio jag ska bo en liten förort ungefähr. Hoppas att du har det bra
Caroline
resedagboken
me_p

2007-11-18 @ 18:02:33
URL: http://carro13.blogg.se
Postat av: Slars

Du, det dar later ju kanoners, jag ar nog nastan avis. sjalv ar jag i en "normal, svensson" familj, lite trist nar man hor hur lyxigt du har det! hehe!
kram kram

2007-11-19 @ 04:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0