MTV

Idag hade jag och Johanna playdate med Lily och Alex. Vi hamnade tyvarr i helt fel park men det spelade inte sa stor roll. Efterrat at vi lunch pa nagot cafe utanfor San Mateo. Nu ikvall skulle jag egentligen ha hangt med Johanna och nagra andra in till SF och se pa nar dom tander julbelysningen for forsta gangen, skulle tydligen vara hur mycket folk som helst. men eftersom dom skulle aka senare nu sa hinner jag inte med bade fotbollen och SF.

Ja sa ikvall ska jag tydligen spela match. Har ingen aning om nagonting egentligen. vet bara att Melissas Kompis skulle hamta upp mig klockan atta ikvall. Och att jag tydligen skulle fa vara med och spela lite pa matchen. Later valdigt konstigt tycker jag att bara spela match utan att ha tranat nagonting ? Men ar kanske bara nagon ploj match eller nat... har ingen aning. Men hur som helst ska jag iaf fa spela fotboll och det racker for mig :)

Sen imorgon kvall ska vi in till SF och ga pa ett MTV party. MTV kommer tydligen att sanda live sa da far ni kolla pa tv:n om ni ser mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0