New York

I love New York!

Efter en dag i New York ar jag helt klart foralskad! Sa nu sitter jag har och funderar over hur jag kunde valja San Francisco framfor staden som har allt. for det ar verkligen sant, New York har verkligen allt. Fran starbucks till en svensk gata som tydligen firar svensk midsommar i juni ! ?

tror faktiskt jag hann med att se allt pa guide turen, aven om det var super snabba stopp pa varje stalle. sag resturangen i sex and the city, central park, beromda stallen och inte hade jag en aning om hur fruktansvart hog world trade center var innan den foll. Och sjalvklart sag jag frihetsgudinnan. Men anda jag skulle kunna bo i New York i ett ar och anda inte fa nog! Maste helt klart tillbaka hit innan mitt ar ar over. Och nattklubbarna i new york ar ett maste innan jag lamnar detta land.

Dom flesta sager att man upplever sa himla mycket under ett ar i USA, jag har upplevt New York, jag har upplevt allt.


Kommentarer
Postat av: Tessan

New York verkar maffigt och speciellt för dig som drömt om det så länge! Kommer du få chansen att åka dit igen?
Hoppas allt är bra med dig vännen!
puss

2007-11-17 @ 12:40:41
URL: http://tessielur.blogg.se
Postat av: Emelie

jaa det maste jag fa. Min vard pappas foraldrar bor dar sa jag hoppas att vi aker dit nagon gang! :)

2007-11-18 @ 00:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0