Ny mobil

Idag kopte Melissa en mobil telefon till mig, eftersom den andra var gammal. Sa nu kan ni alltid na mig pa detta nummer 001 650 678 4267.

Idag korde jag jatte jeepen for forsta gangen, gick ganska bra faktiskt. Sa mycket lattare med automat vaxlad bil!
Men den kanns sa himla stor, tror hela tiden att jag ska krascha in i nagon annan bil som star parkerad nar jag kor pa vagarna. Eftersom den ar riktigt bred. Men det gor inte sa mycket eftersom dom kommer att kopa en ny bil nu, en mindre jeep som kommer att vara lattare att kora. Skulle tydligen vara delvis eldriven sa den gar tydligen super tyst. Jeff bestallde den idag sa forhoppningsvis far dom den snart sa slipper jag jatte jeepen.

Idag var jag och gymmade igen efter att Melissa och jag slappt av Lily i skolan, blir nastan lite radd nar jag ska ga in genom grindarna till Lilys skola. det star alltid en super stor vakt dar med kostym och solglasogon. Han tittar alltid jatte misstanksamt pa en nar man gar in. men forhoppningsvis kanner han igen en snart.

Nar jag hade slutat jobba idag akte jag och Bianca till Tereza och satt dar en stund eftersom Tereza fortfarande jobbade kunde hon inte lamna huset. Nar hennes vard mamma  kom hem akte vi till starbucks. Tereza aker hem i December redan lite trakigt faktiskt eftersom vi kommer sa bra overens. Men har traffar man verkligen nya manniskor varje dag sa det gor inte sa mycket. Har valdigt svart att halla reda pa vem som ar vem. Traffar sa manga att namn ar omoligt att komma ihag. Melissa bara skrattar at mig nar hon far upprepa vem nagon ar for hundrade gangen. men det har faktiskt inte passerat en enda dag utan att jag traffat nagon ny manniska, sa det ar inte sa latt. Imorgon ska jag och Tereza till gymmet igen.

sen sa maste det vara nagot stort fel pa mig. Jag lag vaken halva natten och altade en cup final jag aldrig spelat och annu mindre sett. nagot ar det som inte star ratt till. Hoppas jag far mer somn idag sa jag slipper se sportcentrum, svettiga trojor och en fotboll framfor mig halva natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0