Philadelphia

Philadelphia ost och cream cheese absolut inte samma sak! Min vardfamilj tycker inte riktigt lika. Dom menar att Philadelphia bara ar market man att det ar exakt samma sak som cream cheese. Vem som har ratt ? Jag saklart !

Idag var jag pa starbucks och drack te... igen !

Korde aven lite fotbollsworkout pa tomten, borjar jag bli knapp ? ... kanske.

Sen sa maste jag sluta ata hela tiden. detta kan sluta illa annars. Valdigt illa.

Annars sa har jag fatt en glad nyhet. Kommer att fa spela inomhus fotboll fran Januari - April. Men endast matcher varje sondag. Blandat bade tjejer och killar. Om det racker att endast spela match en gang i veckan ? Absolut INTE ! Maste aven hitta ett lag att trana med fran Januari iaf annars blir jag galen !

Dagens stora besvikelse: Inget Greys Anatomy !! Bara ett repris avsnitt, Kan man bli mer besviken...

Kommentarer
Postat av: E

philidelphia ost är cream cheese, mjukost däremot är en helt annan grej =)

2007-12-01 @ 17:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0