Thanksgiving

Happy Thanksgiving!

Idag var vi hos Jeffs syster Barbaras hus. Och jag antar att kvallen kan forkortas med tre ord folk, amerikansk fotboll och mat. fast att saga mat en gang racker nog inte. det var mat och godsaker overallt hela tiden, och hade jag inte gatt upp i vikt forrut har jag det definitivt nu...

Eftermiddagen borjade med lite amerikansk fotboll pa deras tomt. Eller alla spelade inte det var jag och killarna medan dom andra var inne och lagade mat och pratade. Hur matchen slutade ? mitt lag vann saklart :) Sedan spelade vi lite boul kommer inte ihag vad dom kallade det. Och i mitt lag var sjalvklart en gamling som inte ens tog detta seriost! Han forsokte knappt ta i han bara kastade ivag klotet till ingenstans utan att ens bry sig! fattar inte hur en del tanker. Antingen ar man val med och tavlar fullt ut eller sa kan man strunta i det helt!! varfor vara med och forstora for andra! suck...

Sen at vi middagen iaf. Det borjade med nagon soppa som man drack till forratt. Sen blev det middagen med kalkon, sotpotatis och mycket mer. Och efterratten var sjalvklart pumpa paj och mycket annat. Innan efterratten kollade dom flesta pa amerikansk fotboll pa tv, som jag inte fattar nagonting av. Sen sag jag, Melissa och Jill pa Greys Anatomy eftersom Jimmy glatt talat om for mig att det faktiskt var ikvall! :) thank you !

Sen sa fyllde Jill 16 ar igar. det ar tydligen en riktigt big deal har, Dom flesta har tydligen riktigt stora sweet sixteen party. Om ni sett pa MTV nagon gang pa my sweet sixteen sa vet ni vad jag pratar om. Det ar sana partyn dom ordnar har nar dom fyller 16. En av Jills kompisar hade tydligen varit pa en av dom festerna dom visat pa MTV. Kanns helt unreal.

Detta var iaf min forsta thanksgiving och troligtvis den sista...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0