Trott

Idag var jag sa fruktansvart trott nar jag vaknade, ett tag trodde jag att jag skulle somna staende. Vilket jag inte gjorde. Melissa tyckte iaf att jag sag trott ut sa jag fick ledigt idag vilket var jatte skont. Sov bort ungefar halva dagen. Sen sa skulle jag inte behova borja forren vid 12 imorgon, annu mer underbart.

Idag kom stadarna hit och stadade hela huset. Melissa sag lite chokad ut nar jag sa att dom inte behovde stada mitt rum. Men skulle bara kannas jatte konstigt om dom ska behova stada medan jag bara star och tittar pa, nar det ar mitt rum. Tycker bara synd om dom. Dessutom ser det ut som ett bombnedslag i mitt rum. Klader och saker over hela golvet, Och jag har absolut ingen aning om hur det gick till ?

Var ute och gick ikvall. Man kanner sig helt klart som nagon brottsling eller iaf iaktagen. Eftersom varenda hus har automatiskt lyse som slas pa nar man gar forbi. Det ar som stralkastare som foroljer en. Far nog hitta nagon mer enslig vag nasta gang. Om det nu finns ?

ikvall kollade jag och Melissa pa nar dom tande julbelysningen vid rockerfeller center i New York sen kollade vi pa Gossip girls. Jeff ar pa nagon affars resa, men han kommer hem imorgon.

For ovrigt ska jag traffa en annan svensk au pair imorrn. Vi gar val antagligen till starbucks, det ar varsta motesplatsen har kan jag saga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0