USA

Visste ni att man kan fa upp till ett ars fangelse om man stoppar ett tuggummi i munnen utan att betala for det forst, helt sant ! Sen sa ar tydligen minst halva usa mordare och valdtaktsman. och tydligen kommer jag inte komma hem levande efter detta ar, eller nu blev det fel, jag kommer inte ens att fa uppleva hela mitt ar innan jag tydligen kommer att flygas hem i en kista... dvs om dom hittar kroppen.

Idag hade vi en polis fran New York som kom till oss och berattade om sakerhet. Och jag tror faktiskt inte att det finns nagot i usa som man inte far fangelse for. Jag visste inte ens att vissa saker var ett brott! Sen sa verkar det inte ens som att det ar tillatet att ga ut efter att morkret faller, eftersom det ungerfar ar 50 % chans att man blir mordad, valdtagen eller varfor inte bade ock ?!

Innan han gick fick vi valja mellan tva killar som vi skulle folja med hem efter forsta motet ute pa krogen. och tydligen sa lever inte jag langre. Eftersom "min kille" tydligen hade mordat en au pair i USA redan...

Sa till pappa, du kan vara lugn kommer sitta inlast pa rummet hela aret och absolut inte dricka en droppe alkohol det ska jag inte ens ge mig in pa varfor. En sak ar saker iaf Usa ar helt klart inte Sverige...

Och hur skolan i New York ar ? Ja forkortar det med tva ord. Skona manniskor och vidriga toaletter. Imorrn bar det av pa guide tur i New York. Hoppas jag inte stoter pa "fel" kille :p


Kommentarer
Postat av: elin

Haha nu är du allt bra rädd va? ;)
HUR ÄR ALLT MED DIG?

2007-11-15 @ 10:48:29
Postat av: pappa

VaD var det jag sa.

2007-11-15 @ 15:22:47
Postat av: Slars

Hehe, nu ar du allt bra rolig Emelie :) Tack o lov bor jag i ett ratt lugnt omrade, men man vet aldrig. Men om jag ska vara arlig, sa ar jag mer radd for polisen har an for mordare :P sa kan det ga!
hoppas att du hade det roligt pa NYC-turen!

2007-11-16 @ 00:36:08
Postat av: AnnSofi

Ha ha! kom hem istället! (skoja) De låter som om hela USA är lika galen som du ;) vi raporterar resultaten i JC cupen sen! ha de så bra nu och glöm inte att uppdatera oss! kram kram

2007-11-16 @ 16:37:29
Postat av: Emelie

Japp lite scary haha :p
Joo allt ar bra med mig Elin, sjalv da ?

2007-11-17 @ 23:59:22
Postat av: Emelie

Japp lite scary haha :p
Joo allt ar bra med mig Elin, sjalv da ?

2007-11-17 @ 23:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0