sjuk

Nar ingen diet i hela varlden fungerar, vad ar mer effektivare an magsjuka...

Har nu legat sjuk sen i Sondags och ska jag vara helt arlig ar detta forsta gangen som jag sitter upp. Har aldrig haft sa hemsk magsjuka i hela mitt liv, eller nagon sjukdom overhuvudtaget. Spydde helt klart var 10:e minut hela natten. Lag pa badrumsgolvet och trodde faktiskt att doden var nara... Kanske for mycket information ? jaja hur som helst lever jag aven om jag inte atit nagot an sa kommer nog antagligen matlusten tillbaka ocksa.

Sa innan denna magsjuka slog in spelade jag iaf match i lordags. I den nagot blasiga Golden gate park. Vi motte nagra som helt enkelt skulle sysslat med ballet istallet, dar narkontakt inte forekommer. gnallde sa fort man petade pa dom. Och nar jag stallde mig framfor deras malvakt vid horna vart det ett javla liv. Dom borjade till och med skrika pa domaren sa att han skulle blasa av. Jag stod ju bara dar!! Men det var tydligen nagot som var fruktansvart oacceptabelt i deras varld. Som tur var sa va inte domaren lika korkad.

Matchen vann vi med 3-2 och och jag gjorde tredje malet. Tydligen har alla har fatt nagon marklig uppfattning att jag skjuter otroligt bra. Vilket jag aldrig gjort i hela mitt liv och deffinitivt inte har heller. Denna falska tro minskades dock inte efter malet. Att jag sedan skot en ta paj som av tur rakade rulla in i mal det var det absolut ingen som ville lyssna till. Ja ja jag ska nog prova att spela med ett annat lag snart.

Jag maste bara saga att spela med spanjorer ar inte som att spela med svenskar nagonstans.

Har kommer en lagbild forresten, Inte sa svart att hitta mig va ?

image242


image243

image244

image245

Kommentarer
Postat av: Ingeborg

Nej men fy stackare, kan du inte komma över och smitta mig med! Behöver också få gå ner lite:P haha. Hoppas du mår bättre nu!!
Grattis igen till vinsten!! Haha blonda Inga från Sweden ser du ut som på bilden:P hahaha SKOJA!!!!
Playdate i veckan??
Hörs av!!! Puss o kram

2008-04-08 @ 23:49:34
URL: http://ingeborg.bloggspace.se
Postat av: Ejja

Inte så svårt att hitta dig, nej :D Det måste vara riktigt roligt att spela fotboll någon annanstans i Sverige, är det väldigt olikt? Hoppas du blir bra snart :) Kram / Ejja

2008-04-09 @ 18:13:25
URL: http://angelicatillaeus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0