HELP

69 dagar kvar...

derbyt idag gick ju tydligen kappratt at helvete, vad mer finns det att saga. Att syrran slutat ga pa matcher kan ju bara betyda att det inte ar en dag for tidigt att komma hem och styra upp hennes liv.

Pa fredag blir det favorit i repris ? ... vi aker iaf till Las vegas jag, Linda, Stina och Emilie 2. den har gangen ska vi se mamma mia showen och grand canyon. Vi kommer hem pa mandag kvall. Ar faktiskt inte jatte exalterad over den har resan. Kanns som jag har rest sa mycket nu att det bara kanns jobbigt att packa igen! men den kanslan andras kanske innan fredag... ? jag vet Linda lyx problem :)

sa har man hunnit med allt man vill gora i USA detta ar ? bade ja och nej. Allt det jag verkligen ville gora har jag absolut hunnit med, allt det jag absolut ville se. Me sjalvklart hade det varit kul att hunit se lite mer. Men jag ar helt klart nojd med allt jag sett har.

det jag har kvar att gora innan jag aker tillbaka till Sverige igen ar... Ga pa NHL match i San Jose , basket match i SF, yosemite, surfing, hm... inte sa jatte mycket sa det ska nog inte bli nagra problem att hinna med.

Sen sa ar det ett grymt stort HJALP! min dator som jag inte haft paslagen pa lange gar inte att starta. Jag har massa bilder dar sa jag freakar ut liiiiiite grann nu!!!! lampan lyser pa knappen men absolut inget annat funkar. Inget hander nar jag trycker dar... Nagon som har nagon ide om vad jag kan gora ?? eller om det gar att fixa??????? please!! HELP!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0