Tisdag

68 dagar kvar...

Idag borjade min fotbollskurs pa college, nytt college men samma kurs. Det var riktigt roligt dock lite fovirrande att vi inte hade nagra vastar sa det tog ett tag innan man uppfattade vilka som var i sitt lag. Sen nu pa kvallen var det scrimmige med ett lag i Palo Alto. Vilket inte kandes sa dar jatte bra till en borjan. Men jag vart erbjuden att spela dar. Sa nu kan jag iaf fa trana 4 ggr i veckan om jag vill. Skulle ju inte vara helt fel. Sa kanske man kan fa lite fotboll innan man kommer hem iaf! inomhus cuper here I come :) 

Sen sa har jag inte direkt tagit nagra credits och det vet jag inte hur jag ska losa. Har 4 veckor pa mig, och for att klara ta alla jag maste. sa far jag i princip strunta i att spela fotboll for att ha tid... lite surt.  



Kommentarer
Postat av: Elin Nyström

Då kanske vi möts i någon cup i vinter då :) Håll tummarna för oss på söndag, vinner vi mot rådmansö (http://www.svenskfotboll.se/uppland/ft.aspx?scr=table&ftid=14825) är vi klara och då ses vi i 4:an nästa säsong!

2008-08-27 @ 11:09:18
Postat av: Glenn

http://www.svenskafans.com/fotboll/aik/

Lyssna på Reklamen

2008-08-28 @ 13:31:57
Postat av: master S

jag vill nypa kinderna!

2008-08-28 @ 20:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0