Oktober ?

Allt var planerat, jag hade bestamt mig for att stanna over Halloween och aka hem den 2 November... detta var tills jag sag att AIKs sista hemmamatch var den 2 November. Norra sta... eller.... Halloween ?

Sa imorgon klockan 5 pa morgonen aker vi till San Diego i 2 veckor. Ska bli hur underbart som helst. Forhoppningsvis kommer internet funka dar, jag haller tummarna!

Idag bokade vi resan till Las vegas och Grand Canyon som troligen kommer att bli sista resan i USA. Vi aker sista helgen i Augusti, och darmed kan man nastan saga att Augusti ar slut. Allt resande gor att tiden bara rinner ivag. Nu ar aven nasta college kurs bokad. Denna gangen pa college of san mateo, fotbollskurs igen. Tisdagar och torsdagar, inomhusfotboll. Sen kommer jag aven att ta en kurs pa mand, onsd och fred fotboll det med. Hoppas pa att jag kommer kunna trana alla fem gangerna dom flesta veckorna, men vi far se. grymt kul ska det bli iaf! Kursen borjar efter San Diego.

just nu lutar det iaf ganska starkt at att jag star pa Arlanda den 31 Oktober. 2 manader 3 veckor och 3 dagar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0