Birthday dinner

Da var fodelsedagsmiddagen over..

Jag fick en lila klanning, leggins, ett halsband och en fodesedags bok. Sen fick jag ocksa ett forbollskort som dom hade gjort i svart och gult saklart :) Fick aven ett kort av mormor idag och 100 kronor, vet inte hur du lyckas men det lyckas alltid komma fram precis pa ratt dag aven nar jag ar i USA! TACK mormor :)

At super god tarta med oreo kakor i saklart, love it! detta var ju enda undantaget att ata socker denna manad och aldrig har nagonting kants battre. Jeff forsokte aven blanda en rosa pantern drink till mig, vilket misslyckades ganska totalt...

Linda vart ocksa bjuden pa den har middagen det vill saga efter en massa tjat, hot och gnall. Vart riktigt forvanad nar jag ringde och hon faktiskt satt pa taget i tid! vart inte lika forvanad nar hon ringde nasta gang och hade akt forbi min station, tagit bussen fran Millbrae och fick ata middag i efterhand.

Imorgon kommer Linda och sover har, sen blir det SF pa fredag och sen ska vi ut och fira i Palo Alto, verkar bli en riktigt rolig fodelsedag anda, trots allt.

image184


Kommentarer
Postat av: Lisa Kristin

GRATTIS på 22 årsdagen, raring! Hoppas du får en fin födelsedag, fast du inte är hemma i sverige. :)

Massor av kärlek..

2008-02-28 @ 16:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0