no playdate

Jaha, sa vart Lindas och min playdate installd. Och antagligen ligger hon fortfarande och grater...  Fick ett langt sms fran henne,

"Gud vad jag vill strypa Rafe!
All min overskottsenergi ar slut,
men jag hade naturligtvis gett Mac
en carnap och sen lunch for att han
skulle vara sa pigg som mojligt,
men det fick man ju saklart tillbaka
som skit i nacken. Han ar ackligt
aktiv och jag ar en levande zombie.
Skjut mig."


Nu ar det iaf bara 2 dagar kvar tills man fyller ar. As trakigt att fira fodelsedag utan Saras daimtarta och Linas face! men det far val fungera anda. Imorgon blir det fodelsedags middag med vardfamiljen eftersom Jeff reser bort pa torsdag. Sen blir det mer firande pa fredag kvall i Palo Alto :) Far val se om det blir nagon fodelsedag att ha...

Och Sara allt jag kan tanka pa nu ar hur lack Lina kommer bli, haha :P

image181


What am I gonna do without you ! ...    Go keeeeringar

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

hej, drömde du ngt inatt? isf vad? :)

2008-02-27 @ 05:46:30
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Alex

imorgon är det födelsedagen!
Vi ska försöks dra ihop några från riala o
rimbo som ska ut på mobergs på fredag :)
Hoppas din dag blir underbaar emelie !
Kramar från Alex

2008-02-27 @ 13:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0