Regler

sa da var det dags for disskusion med vardforaldrarna... igen.

Igar kvall madde jag mycket battre, febern var borta sa jag bestamde mig for att hanga med ut i Palo Alto. Ganska galen kvall som slutade med att jag kom hem 8 pa morgonen da Jeff och ungarna redan satt i koket. Jeff tittade pa klockan ett antal ganger for att verkligen forsakra sig om att det inte var natt fortfarande. Vilket han efter ett tag fick konstatera att sa inte var fallet. Denna alldeles for langa utekvallen uppskattades inte av vardforaldrarna utan uppfoljdes av ett langt samtal senare pa kvallen om seriemordare och valdtaktsman. Ni vet sant som vi inte har i trygga lilla Sverige... hm det var mer an vad jag visste.

Forst var dom valdigt nara pa att satta en tid som jag skulle vara hemma pa vilket jag lyckades slingra mig ur och istallet bestamdes det att varje gang jag stannar ute langre an vad klubbarna stanger, det vill saga 2. Sa ska jag skicka ett sms och beratta vart jag ska och garna vem av mina kompisar som foljer med mig. Eftersom jag absolut inte far ga med framlingar pa egen hand. detta samtal tog nog minst en timme om alla dessa farliga killar i USA...

jaja det slutade ju inte sa illa anda, ett sms ska jag val ha tid att skicka ivag. Ar bara sa trott pa alla dessa regler och prat om hur farligt det ar i USA, Jag har bara traffat massa trevliga manniskor har, snarare overtrevliga... men men, peppar peppar ta i tra...

Sen sa har sjalvklart febern kommit tillbaka och en eller tio halstabletter hade inte suttit helt fel. Nu far jag med all kraft jag har be till nagon jag inte tror pa att jag ska vakna upp frisk och kry imorgon! Skulle vara san typisk otur att missa matchen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0