Vegas

Svar till Isabella: Jag akte med Cultural Care sa jag vet tyvarr inte hur skandinaviska institutet ar... Men lycka till!

Bara 9 timmar kvar tills planet lyfter fran San Francisco till Las Vegas! Tydligen sa ar maten jatte billig i Vegas och drinkarna gratis, detta ar for att dom vill att man ska supa sig full och spela bort sina pengar... Ska nog inte spela med mer an 1 dollar. Sen sa fanns det tydligen nagon hiss hogst upp i ett hotell dar man kunde se hela Vegas, jag vart skrackslagen av bara tanken, nu meddelar Linda att detta tydligen ar en berg och dalbana! ... ?

Nej nu ska jag packa klart, kommer inte skriva mer forren jag kommer hem pa mand, eller tisd... eller om jag nu kommer tillbaka, kanske alskar Vegas for mycket ?

en sak ar saker iaf, What happens in Vegas stays in Vegas... eller ?

Kommentarer
Postat av: Caroline Persson

Låter najs med Las Vegas

2008-02-10 @ 22:30:20
URL: http://carro13.blogg.se
Postat av: Pappa

Har du fått nytt telenr.

2008-02-11 @ 13:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0