2008

Om 2008 kommer att bli likadant som det borjade sa vill inte jag langre vara med...

dagen borjade med shopping i Hillsdale efter att Linda tittat pa mig som att hon var dods sjuk efter att jag berattat for henne att vi inte hade yougurth, sa det gick helt enkelt inte att gora smoothies denna morgon. Men hon kom nog over chocken efter att vi atit varldens godaste smoothies i Hillsdale. Pa kvallen sen sa skulle Amy och Sandra hamta upp oss vid 8 sa att vi skulle hinna ata nyars middag i SF innan vi skulle hamta Johanna pa flygplatsen. Dom kom tyvarr vid halv tio istallet sa nyars middagen blev pa subway pa flygplatsen. Detta efter att vi fatt reda pa att dom for bara en vecka sedan hade spelat in en julfilm till nasta ar pa flygplatsen... detta missade vi saklart!

Efter att vi hamtat upp Johanna och var pa vag ner till vattnet for att titta pa raketerna sa var det sa otroligt lang ko att vi precis hann fram i tid. Efter det skulle vi pa hotellfest, tyvarr svarade inte dom som vi var bjudna av i telefonen sa vi drog vidare till en nattklubb. Eftersom inte alla var 21 sa drog vi till en over 18 klubb. Och jag vet inte om ord racker for att beskriva den har klubben...

Jag tar helt enkelt ett citat fran Linda som hon sa under kvallen, beskriver nog allting

"Att shakea har ar ju som att ta sjalvmord".

Jag tror att vi hade hamnat pa SF baksida, Innan vi kom in pa nattklubben vart vi kroppsvisiterade och dom letade igenom vara vaskor, helt normalt... Kandes som att det var dags for derby. Parkeringen sen var som tagen ur en gangster film. En mork parkering, en stor jarnmur dar det stod grupper med morka "ungdomar" med varldens storsta klader, det enda som fattade var att dom drog fram sina pistoler. Det var verkligen som taget ur en film. Detta var nagra dagar efter att Dana berattat om den "daliga" delen av Palo Alto dar tydligen alla gar omkring med pistoler. Och hon fick inte ens ga fram till dorren nar hon halsade pa en kompis dar. Man har ju blivit lite radd iaf after att fatt hora historier om andra au pairer som det inte gatt bra for...

En del har till och med kniv med sig nar morkret lagt sig nu, sa fruktansvart overkligt...

Vi kom iallafall darifran levande. Nu skulle vi ha akt till hotellfesten men en del av oss vart sa hungriga sa vi akte till en diner istallet och at. Sen drog vi hem. Att tillagaunder denna kvall var att jag aven vart ganska sa sjuk under kvallen kunde varken ata eller dricka. Sa vad sager man, Happy new year ?
 Det kan ju inte bli varre iaf...

For ovrigt hittade Linda sitt lagg sa nu slipper hon den klubben for alltid.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Min vardfamilj var ute med vanner och nagra man/undgomar kom fram med pistol och tog deras bil :S

2008-01-02 @ 18:35:05
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se
Postat av: Mikaela R

Hello over there! :)

Låter som en galen nyårsafton :) Vill bara påpeka att jag INTE gissade på jul ;) hehe
En massa pussar och kramar och Gott Nytt År på dig!

2008-01-03 @ 21:19:00
Postat av: Lisa Kristin

Tjoho!

Emelie, glöm inte bort att jag var den ENDA som inte trodde du skulle komma hem! ;) I believe in You.

Vi hörs snart, älskling!
Puss&Kram

2008-01-04 @ 13:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0