...

3 dagar kvar till the white party i SF och jag har absolut inget vitt att ta pa mig. Sa jag satter allt mitt hopp till Hillsdale mall och hoppas pa att jag hittar nagot imorgon.

Idag har jag absolut ingen aning om vad jag ska skriva, huvudet ar ganska tomt och jag har ingen asikt om nagonting just nu. Sa darfor struntar jag helt enkelt i att skriva nagot mer...

Istallet kan ni val beratta vad som hander dar hemma! ? Ar ju alltid jag som skriver om allt i CA nu far ni ju beratta lite om vad som hander i erat liv, jag har ju redan missat 2 manader... helt sjukt!!

Sen sa har jag skrivit en del brev har bara inte postat  dom an, men dom ar pa G. Och ska snart inhandla din B-day present Sweetie :) nagra speciella onskemal ?

for ovrigt sa har jag inget mer att tillagga idag...


Kommentarer
Postat av: Lina a.k.a sweetie ;D

haha nej det har jag faktiskt inte ;D men något som man inte kan köpa i sverige ;D nå speciellt liskom (a) hahah. Va vill du att jag skickar då? :O du fyller ju år innan mig :D

2008-01-31 @ 19:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0