Fotboll

Var pa min forsta traning idag. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om det, kan val sammanfatta det med daliga spelare och roliga ovningar. En sak ar iaf saker, hur underbart som helst att fa spela fotboll igen. Hemlangtan slappte lite grann iaf...

Det har laget maste ha spelat i en lag division. Tranaren sa iaf att jag fick borja spela med dom om jag ville, vilket jag nog inte vill... Dom spelar nagot som man kan kalla forsasongs matcher just nu fast det ar som i en serie, innan den riktiga sasongen borjar. Fast det har ar 7 manna med sma mal. Jag skulle fa vara med och spela nasta helg om jag ville. Later riktigt roligt faktiskt. Kommer nog spela med dom har medan jag gar pa andra tryouts.

Ovningarna dom gjorde var valdigt lika dom som vi gor i Sverige, lite andra varianter bara...

For ovrigt aker Melissa till Palm Springs imorgon och dessutom ar det antligen fredag. Blir nog lite biljard denna helg.

Kommentarer
Postat av: Mikaela R

Hej hej!
Vad bra att du fick lite fotboll, allt blev lite bättre då ;)
en massa kramar på dig!

2008-01-25 @ 12:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0