Fredag

Okej, jag ar helt klart fornedrad! Jag och Ingeborg var och shoppade harom dagen. Da jag tar fram en klanning och fragar efter storlek small. Da tittar karringen i butiken pa mig och sager "sa din storlek ar inte Large ?" NEJ! min storlek ar aldrig large och kommer aldrig att bli! Helt klart det varsta jag varit med om hittills!

Ska aven soka in till college nu, har bara inte riktigt bestamt mig for vilken kurs jag ska lasa men det lutar lite at psykologi... men vi far se.

For ovrigt ar det lite smatt storm har nu, sitter och vantar pa att det ska lugna ner sig sa jag kan aka till affaren och handla lite mat, eftersom familjen landar ikvall.

Maste ga ut och jaga soptunnorna nu...

Kommentarer
Postat av: LIndaA

jaga soptunnor?

2008-01-05 @ 21:25:14
URL: http://alinda.blogg.se
Postat av: Lisa Kristin

Vilken jävla dum förnedring!
Du, i storlek large gumman, no way! aldrig..
Hur kunde hon ens tro det?!

I alla fall, ha det så fint sweetheart!

Puss

2008-01-07 @ 00:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0