Fredag

Sa igar var det da antligen fredag, den kanslan forsvann ju en aning av att jag jobbade klockan sju idag, men men. Fredag ar ju alltid fredag...

Sa efter den avslutade jobbdagen sa skulle jag, Vanessa och Linda ga pa bio i Palo Alto vilket andrades till basket match som inte blev av och till slut en ute kvall pa university street istallet.

Vi akte iaf till basket matchen och konstigt nog hittade vi dit ? kan ju berott pa att Vanessa korde... Vi kom iaf dit 5 minuter fran slutet sa vi missade alltihopp. Val dar traffade vi iaf Julie, Pacho, Vivi, Mike ock nagon biffig filur. Sa kvallen avslutades pa nagon klubb dar vi spelade biljard. Vilket jag har insett nu att kanske inte ar min starkaste sida direkt...

Riktig rolig fredagskvall, att ga upp i morse daremot... Inte lika roligt.

Ikvall blir det eventuellt biljard i San Mateo, jag kan behova lite traning.

For ovrigt var varmen tillbaka idag, yes!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Hallå! :) att sitta i samma sits?
Haft grymt mkt ångest om man ska stanna eller inte jag
med!!

2008-01-27 @ 04:22:07
URL: http://zatina.blogg.se
Postat av: Den stympade

Usch, ni hade alldelles för roligt utan mig!

2008-01-27 @ 11:11:15
Postat av: Lisa Kristin

Du är så jävla härlig, emelie! Längtar till du kommr hem nu, så vi kan gå ut och ha kul. :)

Puss puss

2008-01-27 @ 21:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0