inskrivning

Man hade kunnat tro att det var nagon superstjarna som kom till stan eller en stor konsert imorgon, Men nej det var bara dags for insrivningen till Baywods skola.

Redan klockan 8 imorse borjade kon, da hade foraldrar bankat upp sig med kaffe termosar och taltstolar, Nu ligger dom antagligen i sina talt och sover utanfor skolan, inskrivningen ar imorgon kvall vid 8 tiden. Allt for att deras barn ska komma in i denna populara skola. Som tur ar slipper vi detta eftersom Rafe redan gar dar.

Sen sa var aven 101 avstangd idag nar jag skulle hem fran Palo Alto. Dom hade stangt av 4 filer sa jag korde pa 101 i en timme sakert innan jag korde av i woodside. Har aldrig nagonsin blivit sa glad over att fa se El Camino! 

For ovrigt hittade jag en vit klanning idag tills pa fredag, en ful vit hemsk klanning, kommer helt klart att bli varldens varsta kvall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0