Leg

Uppkorning imorrn, far se hur det gar...

Nu har vi fatt nya bilen for nagra dagar sedan, mycket mindre an den andra sa lite ovant att kora liten bil igen, men mycket smidigare. Men den ar lite laskig for varje gang man star still vid ett rodljus sa gar den bara pa el. Bilen blir alltsa i princip helt tyst och jag blir livradd att motorn har stangts av. Men man vanjer sig val.

Idag var jag och Ingeborg och fixade falsk leg at Linda, hon kan ju inte gora mycket sjalv. Det ar tur att du har mig kan jag saga. Nu ar hon iaf helt plotsligt fodd -84 sa tiden gick valdigt snabbt... Blev inte sa dar super bra sa vi far eventuellt gora om det.

Nej nu ar klockan kvart over tolv sa det ar val dags att sova, bara tva dagar till helgen!

Kommentarer
Postat av: Ingeborg

Det var nära att polisen tog oss. Vi är inte ryska!!!

2008-01-10 @ 09:25:18
URL: http://ingeborg.bloggspace.se
Postat av: tina

aaah att ni vågar, men vad kan hända ifall man åker fast egentligen?
Och hur gammal måste man va för att komma ut på ställerna?=) du kan ju svara på din egen blogg för ja läser varje dag=)

2008-01-10 @ 22:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0