paket

Efter stormen sa har internet varit nere i 4 dagar, och jag har blivit pa gransen till tokig. vad gjorde man innan internet fanns... Om jag ar beroende, troligtvis. Men vem ar inte det ?

Idag hade jag sovmorgon viket var otroligt skont. Inte lika skont var att det regnade ute ungefar hela dagen... suck, kanns som Sverige igen. Sen fick jag ett telefon samtal av pappa som skrek i luren att jag maste komma hem innan jag blev mordad, ska tanka pa saken...

Sen fick jag en otroligt glad overraskning, paket fran Sverige!! Det visade sig vara den OTROLIGT efterlangtade Harry Potter boken, pa svenska. YES! Hur efterlangtad boken an var sa var det inte den basta presenten idag. Den basta julklappen kom fran min underbara kusin Becca, detta var ett armband som hon suttit och kampat med helt pa egen hand i flera timmar. Blev nastan gratfardig nar jag sag detta. Armbandet sitter nu pa min hogra arm och kommer fa sitta dar for alltid.

lite hemlangtan, inte alls...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0