Skridskor

Bilen tillbaka och den underbara GPS en sa nu hittar jag overallt igen... YES! 

Var och akte skridskor igar, kan ju inte saga att detta ar min starka sida holl mig mest bakom Ingeborg som fick kora runt med mig ratt mycket. Mellan galna 5 aringar som gjorde piruetter och allt mojligt. Sen att Vanessa som aldrig nagonsin sett sno forrut nastan akte battre an mig da ar det ratt illa va ? 

Nar jag klev ut fran ishallen sa slog det mig hur otroligt varmt det ar har. Kandes exakt som forsta gangen jag klev ut fran planet i SF. Kanns som att vintern ar over nu och att sommaren ar pa vag...

Imorgon ska jag till Palo Alto forhoppningsvis med Atlas. Sa slipper jag starta 2 timmar innan...

Sen pa lordag har jag min forsta try out traning med ett lag i SF. Ar tydligen ratt manga spelare som kommer, sen bestammer tranarna om dom vill ha en eller inte. Kanns riktigt bra att man inte tranat pa 2 manader... ? Nej men langtar hur mycket som helst. Det vill saga om jag lyckas hitta dit...

Sen sa ska dom tydligen kopa en ny bil... igen! Ar tydligen Jeff som behover en ny. Melissa ville ha en poshe (eller hur det stavas) vilket inte lat helt fel, Men Jeff verkar vilja ha en audio, sa vi far se hur det blir.

For ovrigt har internet varit nere igen och jag kande mig som en knarkare gor utan droger. 



Kommentarer
Postat av: Mikaela R

Hej svej! Lycka till på träningen imorgon då! Förstår att du längtar! Jag har varit sjuk i nästan två veckor nu, man kan bli sur för mindre. vill ju spela fotboll!
:)
En massa kramar och sparkar i baken ;)

2008-01-18 @ 15:17:20
Postat av: Lotta

Lycka till EMELIE!!!!

kram

2008-01-20 @ 19:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0