utekvall

Sa efter igar var jag och Vanessa ute igen, denna gangen i Burlinggame, och jag saknar faktiskt ord...

En sak ar saker iaf kande mig inte direkt hemma. Kandes som vi hade hamnat pa nat slumstalle i nagon gangster film. Jag var utan tvekan den enda vita och deffenitivt den enda blonda pa hela stallet. Har dessutom aldrig druckit nagon vidrigare drink.

Vi alskade bada tva stallet i Palo Alto men tyvarr hade Vanessas vard mamma forbjudit henne att kora dit. Och Vanessa ville verkligen inte gora det anda. Det vill saga tills vi hade stannat pa detta stalle 5 minuter extra sen fick hon nog. Sa vi korde till Palo Alto iaf...

Sa kvallen avslutades bra :) Och jag har helt klart blivit battre pa biljard. hm, kanske kan ersatta fotbollen med biljard ... ?

Sen akte vi till Jack and the box och kopte varldens godaste hamburgare och glassdrink. Jag kan inte forsta hur mycket jag an forsoker varfor resturang maten ar sa mycket godare har ? Jag alskar till och med pizzorna!

Ikvall ska jag till Palo Alto och ata pa diner med Linda, Hon berattade for mig att det tar en timme att ga ner till university street... ja du kanske for mig, med din gangtakt far du nog lagga till en timme... Och bara en liten kommentar, dom flesta kan gora tva saker samtidigt bara sa att du vet!

Och till varldens segaste du tar bort orden om mig pa din blogg... NU ! se detta som ett hot !

for ovrigt sa kommer jag polisanmala detta hot jag sa otrevligt fatt har pa bloggen...


Kommentarer
Postat av: Lisa Kristin

Hej gumman.. vad kul att du hade dt roligt!
Men vad är det för jävla männsika som hotar min Emelie!? Hoppas du får reda på vem det är.. Jag blir arg.

Puss

2008-01-28 @ 14:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0