Wednesday

Efter annu en avklarade dag i ett inte sa sunny california, har jag absolut ingen aning om vad jag vill eller hur jag ska gora... Stanna, aka, stanna, aka ????

Denna dagen har bestatt av en uppkorning som inte blev av, en alldeles for javlig unge (inget ovanligt), ett telefonsamtal som vackte Linda ur hennes "lyxliv", och slutligen kaos pa sushi resturangen. Jag funderar pa att ga pa boxning ikvall faktiskt bara for att jag ska undvika att sla sonder nagot. Dessutom ar det inget Gossip girl ikvall, en liten fraga bara... Kan det bli varre ?

For ovrigt pratade jag med min Lilla kusin Lina idag genom webbkameran, and I miss you mitt hopplosa fall.


Home sweet home

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Boxning is the shiieet

2008-01-24 @ 04:53:00
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se
Postat av: LINA KUUUUSIN! ;D

hihi, fan va kul det va ;D helt cp hahahah! Puss på dig kusinvitamin! Och du ska INTE åka hem :O

2008-01-24 @ 14:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0