arg

Sa var det dags for Lindas tredje exit samtal ikvall!!

Och den har vardmamman ar helt stord i huvet rent ut sagt. Att hon slar ungen med koksredskapen ar ju inget att klaga pa da detta ar lagligt... men att sen inte vilja betala ut lon och ta for givet att man ska jobba pa sin lediga dag. Det ska ju inte ens fa forekomma. Sen att knappt ha en dorr till sitt rum... Jag kan fortsatta hela dagen, nagot star ju inte ratt till hos henne iaf.

sen ar hon dessutom LCC! Alltsa den person som ar kontaktpersonen for alla au pairer. Hur det gar ihop har jag ingen aning om. Men nu har jag pratat om det har med min LCC och har fatt nummret till deras chef. Sa imorgon ar det jag som ringer dit. Efter detta kommer hon aldrig nagonsin fa ha en au pair igen forhoppningsvis. och hon ska absolut bli av med jobbet!!

En aning arg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0