Helgen

sa i fredags var vi ute och at forst pa fridays, Mia hade kommit tillbaka fran Polen igen och vanessa aker kanske hem tidigare!... ? Sen sa tankte vi dra ner pa stan men alla ville hem och sova, som tur var ringde Jackie da. Sa jag, hon och hennes mexikanska kompis drog till Buddah Bar. Dar jag traffade en kille som var helt saker pa att vi hade is inomhus pa klubbarna i Sverige. japp svarade jag och sen har vi isbjornar utanfor fonstret ocksa...!

Pa lordag sen drog vi in till SF. Vilket var varmt! det chockade oss en del eftersom det alltid ar kalt inne i SF. Vi akte till Hippie kvarteret och sen drog vi till piren. Efter en hel dags vandrande var mina fotter doda. Stina kom aven tillbaka fran Santa Cruz sa vi hangde pa starbucks en stund. Innan det var dags att aka hem och ga igenom schemat for veckan. Har nu hundra tider, platser och barn i huvudet att halla reda pa for denna vecka. Foraldrarna ar nu i Aspen och om 10 minuter har jag tre ungar sjalv... igen.

Sa idag aker jag och Enrica till half moon bay med ungarna. Vilket ska bli riktigt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0