krig

Har precis kommit hem fran inomhus matchen med sf laget, I love indoor!! sa fruktansvart roligt!

Sen sa har det helt klart blivit krig har. Idag precis innan jag akte sa har jag fatt reda pa att jag inte far aka hem 2 veckor tidigare for min vard pappa medan det ar helt okej for min vardmamma. Om han tror att han kan tvinga mig att stanna och missa AIKs sm guld sa tror han helt fel! jag har bestamt mig for att aka hem till sista matchen. Tanker inte sitta i USA och inte ens kunna se matchen pa tv! doda mig langsamt...

Jag ska hem i slutet av oktober. Punkt pa den.

Kommentarer
Postat av: Ivan Obolo

Det beror på om dom säljer mej allsvenskans bästa spelare innan transferfönstret stänger

2008-07-08 @ 09:52:01
Postat av: Thess

Lättare sagt än gjort, behöver nog en vinst på trisslott eller nåt om jag ska komma ut och resa!

Men nåt måste jag göra!

Mår du bra?



puss

2008-07-08 @ 11:00:14
URL: http://tessielur.blogg.se/
Postat av: elin - au pair in New York

Lycka till ! Ni lar behova det. Helsingborg vinner i ar sa det sa ;)

2008-07-08 @ 17:02:54
URL: http://elinee87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0