Napa

Tillbaka fran Napa...

Sa vi skulle da enligt min vardmamma bo pa ett lite halvt bra stalle... jo men visst!

Vi bodde pa en jatte fin golfklubb med golfbanan utanfor fonstret. och pa andra sidan vagen lag poolen. Det var lagenhetshotell och utsikten var inte helt fel den heller. Jag undrar hur ett bra hotell ser ut enligt henne ?

I torsdags da firade vi 4 july och det var det varsta jag varit med om, nagon som tvivlat pa att amerikaner ar patrioter ? i sana fall kan jag doda era tvivel. Allt var i USAs farger till och med kladerna. Har fanns det trojor med flaggor pa och stora hattar. Ett tag trodde jag att det var vm final i fotboll eller nagot. Sen ryckte jag till och insag att det bara var Usas national dag. har stod golfbilarna parkerade hel drankta med glitter, flaggor och allt annat krims krams i dom ratta fargerna forstass! Pa borden fanns flaggor och amerikanska dukar. Buffen sen var inte dalig!

Har satt rike mans fruarna och pratade med fint vin i handen medan mannen pratade om nasta golfrunda och barnen sprang och lekte. Om jag ar trott pa dessa alldeles for rika manniskor och deras beteende... ? JA!

Pa kvallen sen var det fyverkerier. Det var som att dom firade nyar, jul, pask och midsommar pa samma gang. Pa vagen hem sen sag vi varldens storsta flagga aven pa brandbilen. Detta var da 3 dagar efter... vad sager man ?

Ja en upplevelse var det ju iaf...

det basta var helt klart mitt och Stinas nattbad i poolen iaf.  sen var vi aven runt pa herrgardarna och gick pa vinprovning. Riktigt roligt

Nej nu ska jag ivag pa traning, sen ar det match ikvall.

See u tomorrow

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ha ha... har tyvärr aldrig varit där man kan tänka mig :)

2008-07-11 @ 08:15:48
URL: http://whattowear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0