Onsdag

Da aker vi ivag till Napa imorgon for att fira 4th July. USA s nationaldag, och att dom har fler raketer pa den dagen an dom har pa nyarsafton var val ingen overraskning for nagon... ?

Linda akte ivag till Aspen igar med hennes lilla djavuls unge, och inte svarar hon i mobilen sa jag borjar bli orolig att hon faktiskt har blivit mordad eller hangt sig... peppar peppar ta i tra.

Annars ar det inte langt kvar till saras fodelsedag! kan fortfarande inte forsta att jag kommer missa den, har aldrig missat en enda av hennes fodelsedagar. Far se om jag overlever :( !

Och Sweetie nar har du nagonsin tankt svara i telefonen!! ?? eller har du borjat dissa mig din lilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0