Sara 20!

Ett stort GRATTIS till underbara lillasyster som fyller 20 idag!!! GRATTIS SARA SOT! skulle gett vad som hest for att fa vara med dig idag :( men hoppas du far varldens basta dag. Ringer dig imorgon (idag for dig).

I helgen ska jag iaf antligen vara ledig bade fredag och lordag. Blir nog SF och kanske lite utekvall i Palo Alto. Vi far se. En sak ar saker... Inga barn!

Och sa till Linda au pairen in the middle of nowere. Det var faktiskt enda bilden jag hade och jag ser lika hemsk ut. Tycker din resedagbok ar alldeles utmarkt utan hemska bild uppdateringar. Inte for att jag tar det lilla hotet pa allvar haha. Som att en uppdatering fran din sida nagonsin skulle handa. Och jag har bilder pa dig med du vet... fran Mexico!

nej nu ar det val dags att sova och snart jobba... sista dagen innan underbara helg.

Grattis igen Sara, miss u like hell!!!! pussar i massor


Kommentarer
Postat av: master S

men fyy fään vilken fulbild! har du bara fula bilder eller usch usch usch, typ massa år gammal också :P

2008-07-24 @ 18:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0