brollop ?

Idag var det traning igen, och tranaren hade kollat upp om jag kunde fa spela i college laget nastan gratis, vilket inte gick tyvarr :( men men jag har iaf kursen fram till 23 Juli. men nu ar vi inne pa att jag ska gifta mig med en amerikan innan manaden ar slut han lovade att viga oss. Sa da ar det bara att hitta en lamplig amerikan sa loser sig ju fotbollen totalt. Svarare an sa ar det inte. Jag menar det ar ju bara ett litet brollop. Big deal ?

Pa sondag ar det da varldens storsta pride festival i SF, nagot som man absolut inte far missa!

Sen sa har man ju inte fatt nagon information om hur matchen mot BKV slutade :/

Kommentarer
Postat av: Ejja

Förlust, 4-2 ;( Men mål gjorde jag :D

2008-06-27 @ 21:27:33
URL: http://nittioetttolvtjugofyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0