GRATTIS !

Sa var man tillbaka, dit man lovade sig sjalv dyrt och heligt att aldrig nagonsin atervanda till. Vad jag an skulle gora sa skulle jag aldrig nagonsin atervanda till trakiga grammatik lektioner som man halvt skolkade sig igenom. Men nu sitter man dar igen!

Gick till adult school idag. Efter att ha gjort ett engelska test och blivit placerad i "ratt" klass sa fick jag en lang, glad forelasning om volvo? ja jag menar bilmaket. Han som visade mig runt upptackte att jag var svensk och uppenbarligen gar det hand i hand med volvo. Han antog att jag var en volvo expert som visste allt om senaste turbo motorn i deras bilar... Helt totalt ointresserad av bilar som jag ar vet jag faktiskt hur en volvo ser ut men dar slutar ocksa mina kunskaper... detta nadde da aldrig hans hjarna.

Idag fick jag reda pa att vi eventuellt ska flytta inom en snar framtid. Dom ska titta pa huset pa lordag, sa vi far se vad dom bestammer sig for. Det har stallet ligger precis bredvid San mateo. Grannar med lyxvillor med egna tennisbanor pa tomten. I love huset som dom tittar pa, har pool pa tomten, inte helt fel om man sager sa :) Kanns sa fruktansvart unreal alltihoppa. Fattar inte ens hur dom kan titta pa sana hus. Det ar som en drom liksom en helt annan varld. Helt sjukt. Gar inte att forklara...


Sen sa maste jag saga ett stort GRATTIS TILL MIN KARA BROR som fyller ar idag!! eller fodelsedagen ar ju over i Sverige men har ar det fortfarande 5 Mars :D Sa ett stort Grattis igen! hoppas du fick en underbar dag. I miss you, ingen som valjer ut dom helt underbart bra filmerna langre :P


Nej time to sleep now. Imorgon borjar skol mardrommen. Engelska grammatik utan Thess ! am I going to surwive ??


Kommentarer
Postat av: Thess

Du med din indiska brytning och ett helrosa badrum klara nog av engelskan ska du se ;) Tänk på Fredrik vet ja! Hahaha!

2008-03-06 @ 14:40:27
URL: http://tessielur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0