Happy easter

Tyvarr far jag inte in nagra bilder pa datan for tillfallet, ska ordna upp detta efter helgen...

Sa var det da skartorsdag, och det fanns inte en enda paskkarring sa langt ogat nadde sa jag styrde upp det hela. Fram med bade lappstift och forkladen pa bade Lily och Jordan, sa sota dom blev :) Trots att Lily blev en blandning mellan haxa och prinsessa? Sen bar det av till en viss person som jag inte tanker namna vid namn da jag just i detta nu hatar henne intensivt. Hon ringde redan innan jag anlant och bad om ursakt vagrade sig for vad men det visade sig ganska snart.

Jag som har varit sa duktigt ? i min diet kommer hem till en viss person som sjalvklart har lagt fram choklad munkar och daim choklad,marabou! hur javlig far man bli egentligen. Efter att ha vrakt i mig fruktsallad i panik fram och tillbaka under nagra timmars tid faller till slut styrkan i kroppen som har statt emot frestelsen. Och jag bestammer mig for att smaka en liten bit av choklad munken. Det slutar med tva munkar och choklad... Jag tanker inte namna denna persons namn men en sak kan jag saga... Jag Hatar dig Ingeborg!!

Efter en "aning" angest sa slutar kvallen med att jag sitter framfor tv:n med glass, godis, smalt choklad och banan. Allt detta anklagar jag DIG for bara sa att du vet!

well well, nu sitter jag och vantar pa Linda som sa att hon skulle anlanda vid 9 - 10 tiden eftersom hon visste att hon kunde vara lite seg. Hm, hon forstar bara inte hur seg. klockan ar nu 09.05 PM och hon har inte ens ringt annu, vilket hon skulle gora nar hon satt pa taget. Far se om hon hinner hit fore midnatt...

Sista jobbdagen imorgon! sen drar familjen till Arizona over spring break och jag drar till mexico pa onsdag! 

For ovrigt sa ar det verkligen dags att ta tag i dieten imorgon, annars kommer folk svimma av chock nar jag anlander hem om det ska fortsatta sa har...

Hann aldrig skicka nagra kort forrutom till Sara da :)

MEN GLAD PASK ALLIHOPPA

Kommentarer
Postat av: Thess

Glad Påsk gumman!

2008-03-21 @ 09:15:09
URL: http://tessielur.blogg.se
Postat av: Ingeborg

Glad Påsk på dig iaf, även fast du är en svag människa!! Fan skyll inte mig för din dåliga självdiciplin!! Den får du ha helt för dig själv!! Och föresten, det är mig det är synd om som var tvungen att ta med mig dessa jävla munkar hem, det var där emot inte jag som var inne på mitt rum och svulla i sig min mjölkchoklad som jag gömt bakom datorn och även mina skumtomtar. Men sen att du går in och rotar i mitt vita skåp och käkar upp halva min ena mjölkchocklad med daim i får du fasiken hålla dig själv skylldig för. Du åt väl föresten bara en munk??
Sköt om dig och jag hoppas dieten går bra! Puss o kram

2008-03-21 @ 22:24:54
URL: http://ingeborg.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0