Helgen

snart bara en vecka kvar till Mexico, 1 manad till LA, 2 manader till Disneyland, Las vegas och Grand Canyon, 4 manader till Napa valley, New York och forhoppningsvis Hawaii, 5 Manader till San Diego och 8 Manader till Arlanda... Tiden gar for snabbt ibland!

snart har jag ju varit har i 5 manader istallet for 4. Nu nar sommaren ar har kommer det bara ga hur snabbt som helst kanns det som.

I helgen da sa hade Linda och jag en hel lugn helg, vilket var hel skont. I fredags sov jag hos Linda, Forst var jag, Ingeborg och Linda och at pa varldens godaste stalle namligen Chillis... godare an Jac in the box ? dar vi som vanligt skamde ut oss totalt. Annu en resturang vi kan skriva upp pa varan "aldrig mer besoka" lista. Linda och jag har snart avverkat halva Palo Altos resturangvarld... dags att bli normala ? Till det kan vi aven tillagga Surfar resturangen i SF i lordags...

Vi hann aven med att besoka en video affar som vi inte heller kan atervanda till igen. Efter ett "stor brak" mitt i affaren bland kunder och personal, jag tror inte riktigt vi insag hur hog vi skrek nar vi inte kom overens om film. Det slutade iaf med "ratt" film som visade sig vara helt vardelos... Jag antar att vi maste smyga och lamna tillbaka den iaf. Ingeborg angrade nog stort att jag bjudit med henne. eftersom hon fortfarande undrar varfor hon skulle ge ut sitt nummer ... ?

I sondags sa akte vi forst och klippte oss hos personerna som forsokte fixa ihop oss med deras soner? jo jag vet skumma manniskor finns det har.  Sen akte vi da till SF, vilket var riktigt trakigt. Vi gick over GG bron istallet for att titta pa surfare och sedan hangde vi bland salarna pa pier 39 istallet for att... ja istallet for att gora nagot roligt helt enkelt! Linda var iaf road. Finns ett "antal" roande bilder pa salar i min kamera. Nej men vi har val alla olika intressen?? Sen nar vi antligen var hemma och Vi hade overlevt med bilen i SF sa parkerade vi en gata fran mitt hus och satt och snackade om Lindas onskan att testa knark... Undra vem som kommer va galen i Mexico ??

bara 5 dagar kvar nu tills semster och Familjen drar fran huset... ! finally

Kommentarer
Postat av: Mats Rubarth

Snart är det dags www.svenskafans.com/fantv/clip.asp?id=5378

2008-03-18 @ 14:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0