Scary

Glomde totalt att beratta en riktigt scary grej som hande pa vag fran Redwood city...

Jag star helt lugnt vid rodljuset och vantar pa att det ska bli gront. Da jag helt plotsligt ser att nagon stirrar pa mig fran trotoaren. Jag vagrar titta tillbaka da det ar en konstig gammal man som star och ser helt wierd ut. I ogonvran ser jag hur han borjar vinka med armarna och jag inser att det ar at mig. Jag fokuserar annu mera pa rodljuset och forsoker nastan frovandla det till gront med blicken, vilket totalt misslyckas. Da han plotsligt kliver rakt ut i gatan forbi forsta raden med bilar och staller sig mitt framfor min motorhuv. Jag borjar tuta at honom och forsoker nu annu intensivare forsoka forvandla rodljuset till gront med endast tankekraft. misslyckas igen, och folk sager att allt ska vara mojligt om man bara tror pa det sjalv... Nu gar han fram till sidodorren till det andra framsatet. Jag borjar panikslaget forsoka komma pa at vilket hall knapparna ska vara for att bilen ska vara last, vilket jag inte har nagon aning om. Da han tar tag i handatget och inte oppnar dorren antar jag att bilen var last! detta hindrar honom dock inte fran att ga over till fonstret dar min 3 aring sitter. Jag uppmanar henne att inte titta pa honom vilket hon sjalvklart undrar varfor... Lyckligtvis slar det om till gront och jag accelererar snabbt darifran. Ibland ska man ha turen med sig, denna gang  kom den i form av en last dorr...

Nar jag sedan kommer hem far jag en kommentar av min vardmamma, "det var i Redwood city va ?" eee... ja! CA baksida? Ingeborg vart har du bosatt dig ??!

Forresten sa har du ratt det var en munk och ett munkhal, plotsligt kanns det mycket battre... INTE! Och du far val gomma godiset battre ja e ju for faan socker narkoman!! Familjen e borta nu sa meddela om du ska med imorrn eller om du ska sitta fangen hos mormor.

For ovrigt sa ar det match imorgon i SF...

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Usch, jag ryser nastan :S

2008-03-22 @ 03:59:28
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se
Postat av: Ingeborg

Va fan säger din värdmamma egentlige, säg till henne att det är för att jag bor där som jag inte vågar åka till San Mateo och barnvakta:P haha
Börjar fan med undra varför jag bosatt mig här, men det är rätt mysigt då solen skiner:P haha
Hur fan ska jag kunna gömma det bättre?? Du kommer ju vända upp och ner på hela mitt rum om jag gör det:P haha men du hitta iaf inte mina grahamskakor doppade i choklad, haha inte för att jag äter dem heller men iaf. skönt att ha dom liksom, bara vetskapen om att jag har godis gör mig nöjd.

Nepp jag kommer inte med ut om vi inte går ut kl 9 för då är jag fri som en fågel, jaa inte 9 på kvällen utan 9 am så att säga. Fan om det ändå hade varit hos mormor hade jag ju iaf vart lite närmre Sverige men jag är stuck hos farmor på andra sidan GG.
Men hade jätte kul och lycka till med matchen!!!

2008-03-22 @ 09:30:05
URL: http://ingeborg.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0