school

Sa idag var det da dags for min forsta riktiga skoldag...

Jag var beredd pa hemsk grammatik i 3 timmar sa vad hander. Just nar man tror att det inte kan bli varre blandar dom in bade historia och matte! ursakta men kan nan ta och skjuta mig pa en gang och skona mig fran detta helvete... Jag stannade till forsta rasten sen stod jag inte ut langre, tror faktiskt att jag hade dott pa riktigt om jag stannat en enda sekund till.

Nu pa kvallen har jag precis varit pa kick box, vilket var en stor besvikelse. Har hade man sett framemot boxning med hanskar. Nej istallet var det nagon box-aerobic blandning. snabbare steg har jag inte varit med om...

Helgen ar iaf planerad nu, pa fredag drar jag till Linda for att stanna dar hela helgen, ska bli grymt skont! aven au pair traff pa laser doom ska bli riktigt kul. Annars sa har vi helt klart bestamt oss for att ha en hel lugn helg.

Sen sa fragar dom hela tiden efter riktigt svenska matratter, kan nagon hjalpa mig? allt jag kan komma pa ar kottbullar, pannkakor och sill...

Visste ni forresten att kanelbullar ar jatte svenskt, hade jag ingen aning om dum som jag ar ...

Kommentarer
Postat av: Thess

Något som är riktigt svenskt är väl jansons frestelse, dillkött, kåldolmar med lingonsylt, fläsk och löksås.. Sånt som alla gånger inte är så gott :P
Finns det semlor där?

2008-03-12 @ 08:56:26
URL: http://tessielur.blogg.se
Postat av: elin

EMELIE, har du läst om det nya stjärnskottet som har kommit till AIK? :) Han har varit klubbkompis med Obolo och Valdemarin. Kan det bli bättre? :D

2008-03-12 @ 11:21:27
Postat av: Linda

Falukorv, korvstroganoff, palt och kroppkakor, raggmunkar, potatisbullar, renskav

2008-03-12 @ 14:25:35
Postat av: Pappa

pitepalt

2008-03-13 @ 12:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0