Onsdag

Sa idag hade jag da tankt att ga ut och trana bort lite av den overflodiga massan... vilket inte blev mycket av eftersom jag var tvungen att forvandla fordonet till flyktbil nar Linda behovde raddas fran "fangelset" och kanske fran sig sjalv ? undrar om traning har nagon verkan aven om man bara gor den i hjarnan...

Hur som helst sa begav vi oss till jamba juice for att sedan hanga i bilen, vilket var alldeles for lange sedan vi gjorde. Inte for att vi hann gora detta allt for lange eftersom man inte slutade jobba allt for tidigt denna dag.

Vi hann fundera lite kring en vecka iaf det slutade sa har :

Mandag och Tisdag ar helvetet

Onsdag ar bra, mitt i veckan

Torsdag da ar det nastan fredag

fredag och lordag, YES !

Sondag, doden!

Torsdag imorgon, det ser ju lovande ut iaf :D

Sen ska Linda aven ata middag med en eventuell ny vardfamilj imorgon. Efter att jag tog ner tidsoptimisten pa jorden och trock ner verkligheten i skallen pa henne. Sa ska hon val komma i tid ?

Denna familj bor i Hillsbourugh vilket ar bredvid San Mateo. Vilket skulle vara super bra om hon tog dom. Daremot ryktas det om att barnet har knivhotat andra... ? kanske bast att sova med ogonen oppna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0