Stress

Jag ar lite stressad just nu, har alldeles for mycket i mitt huvud. Ska fixa avskedsmiddag, planera SF helgen, Haloween helgen, packning, shopping, avskedspresenter. Och pa det ska vi sjalvklart pa weekend till Marin i helgen eftersom Jeffs systerbarn har sin barmitzvah... Jag har inte tid !!!!!

sa till anonym, Au pair livet ar inte sa hemskt som jag far det till ibland :) Sjalvklart ar man trott vissa dagar men i det stora hela ar det varldens basta upplevelse. Jag kan klaga pa mycket och rada upp bra saker om mycket annat. Men jag avander mig av en mening istallet... Basta aret i mitt liv.

Ar bara for stressad just nu ! Ar for kort tid kvar och for mycket saker. Ar det inte meningen att man bara ska fa vara dom sista veckorna ? ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0