The end of no return

JAG FREAKAR UR!!!

idag gick jag upp vid nio for att jobba, vid tio slar jag pa datorn och ska ga in pa mitt au pair konto och skriva ut en blankett. vad hander ? jo istallet for att hitta blanketter stirrar min flygbiljett tillbaka pa mig, flyget ar bokat. it's the end of no return. 

och visst har jag langtat efter detta ogonblick, hur manga hemska au pair dagar har inte jag och Linda hangt i bilen lyssnat pa highway to hell och bara fantiserat om kanslan att se sin egen flygbiljett till friheten. och nu nar jag star har  och stirrar pa biljetten sa vet jag inte om det ar en drom eller mardrom...

Ar jag fardig som Au pair ? ABSOLUT utan den minsta tvekan. Ar jag fardig med mitt liv har? ingen aning... Jag menar ar jag verkligen beredd att lamna allt och alla, for om sanningen ska fram alskar jag mitt liv har. 

Fick min matchtroja efter traningen i torsdags till det nya laget. Och for forsta gangen sen jag drog pa mig rialas nummer 9 kandes en annan troja faktiskt ratt. jag har bara trivts i en enda troja innan i hela mitt liv. men nar jag drog pa mig denna kande jag mig sa fruktansvart hemma. det spelar ingen roll att det ar en upp och nervand nia eller att fargerna ar gront och svart. det kandes bara sa fruktansvart ratt! ! och jag vet att jag kommer spela hur bra som helst pa sondag. Den kanslan kan ingen ta bort. 

Sa sjalvklart har jag hittat mitt lag lagom tills jag ska aka hem. Sjalvklart alskar jag allt har just nu, Och jag har ingen aning om hur jag ska kunna lamna Stina har i 5 manader till!! 

men faktum kvarstar, 21.15 gar flyget fran SFO den 2 November. byte i Tyskland innan jag slutligen landar pa Arlanda vid 18 tiden dagen efter. Snart ar jag hemma ? jag har ingen aning om vad som ar hemma langre...

where have u been in my whole life ?




 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Emelie! kom hem och styr upp Riala!

DU är den enda som kan det :)

2008-09-14 @ 17:24:58
Postat av: Lotta

Du är saknad hemma bare så du vet!!!!!!!!!

hoppas du tränar direkt när du kommer hi hi

kram påré

2008-09-15 @ 20:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0