1 manad

1 manad pa Fredag, hur kan det redan gatt en manad ? samtidigt som det kanns som att jag varit har for alltid.


I Sverige sover man pa gatan I talt eller bara sovsacken innan en konsert for att fa biljetter, eller dom basta platserna. Har sover dom pa skolgardarna for att fa in barnen I ratt skola. Innan Rafe borjade i ettan ? antar jag att det ar. Sa stod Melissa i ko pa skolgarden hela dagen nar det var dags for inskrivning. Sen tog Jeff over och sov i talt pa skolgarden hela natten. Da kan man ju tro att dom var forst I kon. Inte da. 25:e plats...

Ar det bara jag som tycker att detta ar en aning galet.


Sen sa aker familjen i vag pa lordag sa da blir det tva veckors semester. Och fragar man min pappa sa far jag inte ga ut efter att morkret lagt sig. Varfor ? Jo for tydligen kommer nagon att plocka upp mig i sin bil fran gatan (hur nu det ska ga till mot min vilja). Sen kommer dom iaf att stoppa ner mig i en lada, slanga in mig i nagot lastutrymme pa nagon bat som sedan seglar till ett avlagset land, dar jag sedan kommer att saljas som hora. Och dar var det slut pa mitt underbara liv... Det ar tydligen sa det gar till efter morkret lagt sig i USA...

Kommentarer
Postat av: Lorena

God Morgon
Hoppas du får en fin dag!! =)

2007-12-18 @ 08:54:22
URL: http://lorenasanchez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0